SINISE OOKEANI STRATEEGIA

Raamatu kaas
Lehekülgede arv
220
Mõõtmed
235x155
Avaldamise aeg
31.12.2005
Tõlkija
Toimetaja
Hind
16,37 €
Soodushind
15,00 €
Meie veebipoest on raamat otsa saanud!

Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.

Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui "punast ookeani", milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.

Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim´i ja Renée Mauborgne´i "Sinise ookeani strateegia" räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav "Sinise ookeani strateegia" kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab "Sinise ookeani strateegia" näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.

"Sinise ookeani strateegia" on hea lugemine ja pakub mõtlemisainet neile, kes on väsinud peaga vastu seina (konkurenti) jooksmast ning tunnevad, et pidevalt tihenev konkurents enam kuidagi hingata ei lase. Autorid pakuvad välja selge ja praktilise raamistiku ning õpetavad, kuidas luua uus turg või turuosa küllastunud turgude vahele. Seejuures on vaata et suuremgi tähtsus nendel asjadel, mida mitte teha, kui valikutel, mida kindlasti teha ja teha paremini.
Erkki Raasuke
Hansapanga Grupi peadirektor