MIS ON JUHTIMINE?

Kategooria
Raamatu kaas
Lehekülgede arv
240
Mõõtmed
155 x 235
Avaldamise aeg
29.10.2003
Tõlkija
Hind
15,27 €
Soodushind
3,19 €
Meie veebipoest on raamat otsa saanud!

20. sajand tõi endaga kaasa mitmeid üliolulisi uuendusi – antibiootikumid, autod, lennukid, telefonid, arvutid. Kõik need “tehnikaimed” on muutnud meie elu, kuid ükski neist ei oleks saanud nii kiiresti kanda kinnitada, kui poleks olnud üht teist uuendust. Juhtimisdistsipliin, järjest suurenev teooriate ja praktikate kogum, mis paneb organisatsioonid toimima. Juhtimine kui distsipliin on uus – kuigi selle juured ulatuvad 19. sajandi keskpaika, on selle põhiline arenemine toimunud 20. sajandi keskpaigast alates

Enamik juhtimisraamatuid on suunatud ainult juhtidele. MIS ON JUHTIMINE on mõeldud aga kõigile – sel lihtsal põhjusel, et tänapäeval elame me kõik juhtimise korraldatud maailmas. Alati, kui meie vajadused ületavad võimalusi, vajame juhtimist. Samamoodi vajame juhtimist oma igapäevast tööd tehes. Et tänapäeval hakkama saada, peame õppima mõtlema nagu juhid, isegi kui see pole meie amet.

Harvard Business Review endise toimetajana toob autor JOAN MAGRETTA välja olulisema juhtimisraamatute ja -artiklite merest, ning koondab kogu valdkonna tarkuse ühtede kaante vahele. Nii tänapäevaste kui ajaloost võetud näidete varal annab ta ülevaate juhtimise “suurtest kontseptsioonidest”: väärtuse loomine, ärimudelid, strateegia ja organisatsiooni kujundamine. Läbi raamatu näitab ta ka juhtimise põhimõtteid, mis toimivad ettevõtluses, kuid mida saab rakendada ka mittetulunduslikes organisatsioonides.
Käesolev raamat võtab kokku kogu juhtimisalase teadmise ja ei tugine ainult ühel teoorial või moeröögatusel. See raamat langetab salapära eesriide juhtimiselt ja näitab, kuidas tõhusad organisatsioonid saavutavad paremaid tulemusi.

JOAN MAGRETTA, M.B.A., PH.D, oli 1990ndatel Harvard Business Review strateegiatoimetaja ja on tänaseni selle kaastöötaja. Enne seda oli ta partner juhtimiskonsultatsioonifirmas Bain & Company. Praegu töötab ta Harvard Business Schooli Strateegia ja Konkurentsi Instituudis. Tema artikleid ja teisi kirjutisi on hinnatud mitmete väljapaistvate auhindadega (nt. McKinsey Award).

NAN STONE, PH.D., oli 15 aastat Harvard Business Review toimetaja, viimased viis aastat peatoimetaja. Alates 2002. aastast on ta partner ja konsultant firmas Bridgespan Group.

Mõlemad elavad Cambridge’s, Massachusettsis

JOAN MAGRETTA ja NAN STONE, Harvard Business Review legendaarsed toimetajad ja juhtimisvaldkonna parimad eksperdid, on teinud tõelise kingituse nii juhtimist õppivatele üliõpilastele kui ka praktikutele. Nad on kirjutanud raamatu, mis räägib hea juhtimise tähtsusest. Käesolev raamat sobib nii neile, kes on antud valdkonnas alles algajad, pakkudes ahvatleva, erialakeelest vaba sissejuhatuse algteadmistesse kui ka nendele lugejatele, kellel on rohkem kogemusi ja kes leiavad siit kokkuvõtliku ülevaate olulistest ideedest ja praktikatest, nagu väärtuse loomine, konkurentsistrateegia, 80-20-reegel jne. See on raamat võimsatest ideedest, kuid need antakse edasi konkreetselt, lugude kaudu inimestest ja organisatsioonidest. MIS ON JUHTIMINE annab tervikpildi olulistest, kuid tihti kirjutamata reeglitest.

Ajakirjad Economist ja Business Week valisid selle raamatu 2002. aasta parimate juhtimis- ja äriraamatute hulka.

 

Enamik juhtimisraamatutest räägib vahenditest. See naudinguga loetav raamat räägib juhtimise eesmärkidest. Tipptasemel sissejuhatus algajatele, kus on ära toodud kõik olulised juhtimise põhimõtted, samas suurepärane kokkuvõtlik meeldetuletus-kursus ka edasijõudnutele. PETER F. DRUCKER

Lõik raamatust